Monday, April 14, 2014

Nasihat pagi...

Tazkirah pagi dari Mr R masa dalam kereta tadi...

Mr R: Awak nak tak Allah pandang awak dengan pandangan rahmat?
KN: Isy mestilah nak...
Mr R: Kalau macam tu pandang suami awak sekarang dengan pandangan penuh cinta! (Sambil pandang KN dengan mata kelip2!)
dan 
KN pun pandanglah Mr R dengan pandangan blur! hahaha... macam tu lah KN. Tak romantik langsung!


Terima Kasih

23 comments:

  1. sama..hahaha...laki saya suka macam tu jugak!

    ReplyDelete
  2. he he he... iolss tak boleh pandang, nanti pandang terus cium... bha ha ha...

    ReplyDelete
  3. Hiii.comel nya lah akak n suami ;)

    ReplyDelete
  4. sayangilah suami semasa senang n susah...

    ReplyDelete
  5. salam pagi..singgah klik3 menabung tq.

    ReplyDelete
  6. untung dah ada suami... hihihihi...

    ReplyDelete
  7. Dapat husb yg romantic lg syok kot..
    ragam alam rumahtangga..

    ReplyDelete
  8. Baca sambil senyum..salam Isnin nanie..

    ReplyDelete
  9. kita xdak suami lagi KN..hukhuk pandang muka parents je la yg mampu..hukhuk

    ReplyDelete
  10. Ala sweet nye. Tetibe rasa nak pandang suami sambil wat mata kelip2 gak...

    ReplyDelete
  11. alaaa...spoil la x romantik..huhuhu... bru asben nk romntik2

    ReplyDelete
  12. alolooo.. sweetnyaa. ni tak sabar nak kawin ni.. *gataii* :DD

    ReplyDelete
  13. salam berkenalan...moga lepas nie makin cinta dan sayang kat suami/isteri masing2...

    ReplyDelete
  14. semoga berkekalan hingga ke akhir hayat... =)

    ReplyDelete
  15. alolo... sweetnya suami akak... lepas ni, kalo ditanyakan lagi, akak respon la romantik sama.. kesian mr R.. hee :D

    ReplyDelete
  16. adeh ... awat lagu tu ... kena belajar jadi romantik tu ...

    ReplyDelete
  17. hahah.. lambat tangkap maksud.

    ReplyDelete
  18. hahahaha....siap2 kelip2 mata tu....moga bahagia KN

    ReplyDelete
  19. hihi..moga bahagia selalu kak nanie sekeluarga:)

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati