Sunday, April 20, 2014

Handbag from CoupleLoveTee dah sampai

Alhamdulillah sampai jugak bag yang ditunggu2 sangat oleh KN. Memang yang sampai sebijik macam yang diorder hari tu.



Beg ni selain daripada boleh buat jadi purse yang cute, boleh jugak jadi sling bag. Kenapa KN beli? Padahal dah berlambak kan bag kat rumah. Hehe... kan dah kata hari tu... ni semua kehendak yang sudah semestinya bukan keperluan!

Actually, tak lama lagi KN akan menyertai perarakan akademik untuk konvokesyen kolej KN. So, bila perarakan ni cam biasalah... kena pakai jubah cam graduan nak konvo kan? So, sling bag ni sangat2lah membantu. Kalau dengan jubah segala pas tu nak galas handbag yang besar tu, dah tentu2lah tak proper kan? So, sling bag ni boleh sandang je kat dalam jubah dan boleh berarak kat dalam dewan dengan penuh megahnya meraikan student2 KN yang dah bergraduat. Yang bestnya lagi... boleh seludup asam ke... gula2 ke... biskut ke... apa2 yang muatlah kat dalam tu. Hehe... macam nak gi camping pulak kan? Mengantuk kot! mula2 mata tu tengoklah sorang2 graduan naik atas pentas ambik skrol. Bila dah lama2 tetiba je ada dalam mimpi!



Terima Kasih

7 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam singgah sini Nanie...comelnyer handbag tu...colour pink lagi...sweet sangat..

    ReplyDelete
  2. betul tu... dulu masa konvo tak ada benda-benda gini. so bawak beg jubah konvo yang dapat masa ambil jubah tu. isi la macam-macam dalam tu.heeee

    ReplyDelete
  3. oo kak nanie lecturer ye....hihi...memang bagus idea tu :)

    ReplyDelete
  4. bijak..bijak..btw beg ni tersangat cute :)

    ReplyDelete
  5. comel nanie..at one time, kita sangat obsess dengan warna pink...sampai semuanya pinklah.ramailah yang complain.sekarang dah kurang sikit ..tapi masih masih 80% masih ada.he..he

    ReplyDelete
  6. hamboiii..girlish betul kak nanie..hehehe... comel je.. tgkap le gmbar 1 kak nanie pakai beg nie..huhuu..ayu gitteeww.. :)

    ReplyDelete
  7. hehehehe...sumbat la mcm2 dalam tu...x ada la kuar air liur nanti...

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati