Sunday, April 13, 2014

Makaroni Goreng Sardin

Makaroni je kita breakfast hari ni. Senang, cepat dan sedap! Sedap ke? hehehe... anak2 kata sedap. Mamanya tak rasa pun... sebab pe? Sebab diet la... kita minum herbalife sekarang... so dah banyak khasiat untuk breakfast hari ni. En. suami pulak MC. Kesian pulak tinggalkan sorang2 kat rumah bila sakit cam tu...

Kepada kengkawan semua... selamat bersarapan pagi. Jangan tak sarapan sebab tidak sarapan adalah penyumbang kepada kerosakan otak tau!

Ni makaroni sempoi nama dia. Cara KN. Kalau nak resepi yang bernas sikit, rujuk SINI pun boleh!



Terima Kasih

11 comments:

  1. nampak sedap...bunda dah lama tak makan makaroni... sebab tak tau cara nak masaknya... nanti rajin bolih lah try...

    ReplyDelete
  2. Nampak macam best aje..salam Ahada nanie...

    ReplyDelete
  3. ohhh... meanarik tu .... letak sardin sekali ya?... boleh cuba jugak nanti :D

    ReplyDelete
  4. waa nampak sedap.. boleh cuba nnti ^^

    ReplyDelete
  5. kerosakan otak ? pagi nig mmg tak sarapan sbb x lapar n x de selera ... take note .

    ReplyDelete
  6. mak nana selalu jugak buat makaroni goreng time open house/jmuan besday..heeee..

    ReplyDelete
  7. salam kunjung balas..sedap makaroni sardin ni nampaknya...

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati