Thursday, March 27, 2014

Outstation lagi...

Sama je macam bulan2 yang lepas, KN buat sekian kalinya menapak lagi ke Shah Alam untuk mesyuarat... Tapi perasaan untuk pergi naik flight sungguh mendebarkan selepas apa yang kita semua maklum tentang MH370. Tapi oleh kerana masa penerbangan yang tak lama sangat, KN masih boleh tenangkan diri dan fly macam biasa... Ingat jugak, itu semua kuasa Allah. Kalau dah ajal kita, bila dan cara bagaimana nyawa kita diambil tu semua Allah dah aturkan dan kita tak akan boleh elak. 

Alhamdulillah, KN selamat mendarat kat Subang Airport pukul 11.30 malam hari selasa dari Kuala Terengganu. Perjalanan lancar je. Cuma masa dekat2 nak landing tu bergegar juga flight sebab hujan lebat. Allahuakbar! Tuhan je yang tau perasaan KN masa tu... 

Lepas tu elok2 sedap dok meeting, dapat pulak whatapps pasal sayap Malindo terbakar! Lebih specific lagi flight tu dari Subang ke Kuala Terengganu. Alahai dugaan betul!


#Motif entry ni adalah nak bagi tau kepada member2 KN yang rajin datang melawat tu... nanti KN terjah umah awak2 semula bila dah balik dari outstaion ye... See u...


Terima Kasih

13 comments:

  1. Adushh ngeri pulak nak naik kapal terbang dlm jangka masa terdekat nie...
    Msia nie ada musim... sekarang nie musim kapal terbang bermasalah.. huhu... Semuga nanie selamat pergi dan pulang yer... :)

    ReplyDelete
  2. bila masa ajal menjemput , kita tak tau tapi benda2 camtu mmg buat kita jadi seriau .

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam singgah Jumaat di sini Nanie....selamat beroutstation,semoga selamat segalanya dan selamat pulang..

    ReplyDelete
  4. selamat beroutstation lagi...semoga semuanya okay..

    ReplyDelete
  5. Wah makin sering saja yah kecelakaan pesawat akhir-akhir ini. semoga tidak terjadi lagi

    ReplyDelete
  6. Datang lagi isi tabung nanie... :D

    ReplyDelete
  7. Moga urusan harian dipermudahkanNYA.. ;)

    ReplyDelete
  8. semoga selamat pergi dan kembali.. :D

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati