Sunday, March 16, 2014

Aiman @ Kem Motivasi

Tetiba malam ni rasa sunyi lah pulak... biasa anak teruna KN ni asyik menempel je kat sebelah... sambil tengok tv. Hari ni buat pertama kalinya dia berpisah ngan mama... biasanya mama yang tinggalkan dia masa outstation... dia dah biasa. Kali ni dia pulak yang tinggalkan mama. Mama pulak yang rasa tak keruan! Tak biasa duduk rumah tanpa dia... sob sob sob...

Ntah macamana lah keadaan dia kat kem tu. Semalam punya lah excited... siap tak sabar nak tido sebab nak cepat2 bangun. 1st time nak gi kem. Biasanya KN ngan En Suami tak pernah lepaskan dia ke mana2 tanpa mama ngan papa. Dia takkan dibenarkan tido di tempat yang tak de mama atau papa. Sebabnya... dia tak pandai nak jaga diri sendiri... maklumlah anak teruna... manja pulak tu... sampai dah umur 12 tahun, tak pandai nak berdikari lagi... bab baju, mandi, makan semua mama yang guide lagi camana nak buat!

So, dengan berat hatinya KN bagi dia pergi kali ni sebab nak dia belajar berdikari... tapi dalam masa yang sama, KN kena redhalah kalau ada barang yang hilang atau yang terlebih dia bawak balik nanti... hehehe... budak2! Walaupun semalaman KN pesan macam2... biasanya masuk telinga kanan keluar telinga kiri dia je!


 Ingat lagi masa ni dia baru darjah 1...


Sekarang dah darjah 6... dah macam YB pulak mama tengok! Yang penting body maintain!



Terima Kasih

11 comments:

  1. wah..hensemnyee anak kak nanie..heheh...

    ReplyDelete
  2. comelnya aiman.. macam mak aiza pun tak ajar kami aiza adik-beradik tidur di rumah orang, mula berpisah dengan mak masa aiza belajar di terengganu dulu.. sekarang aiza duduk dengan mak lagi.. hehe..

    ReplyDelete
  3. tolong kn, cubitkan pipi dia bagi yus. geramnya..
    semoga dia lebih berdikari lepas ni..

    ReplyDelete
  4. hah'ah la kak nani, dah macam YB dah dia. hahah comel

    ReplyDelete
  5. alahai comelnya ^^ geram tengok pp tu ^^

    ReplyDelete
  6. Gambar last tu memang macam MB nanie..he..he

    ReplyDelete
  7. comelnya dia...rasa nk picit je pipi bembam dia tu..

    ReplyDelete
  8. Ya itu dia YB Aiman........;-)

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati