Friday, March 7, 2014

Menangis dalam tidur

Bangun pagi tadi KN rasa muka KN basah macam baru lepas menangis yang beria. Lepas sejenak berfikir, baru KN ingat yang KN mimpi pasal adik (arwah anak bongsu KN yang hampir 3 tahun tinggalkan kami). Dalam mimpi tu KN tak nampak pun adik. Tapi KN mimpi KN peluk barang2 adik dan menangis rindukan adik! Akhirnya air mata KN berjurai sehingga entry ini ditaip...

Adik... Mama MISS YOU SOOO MUCH!


Terima Kasih

12 comments:

  1. musibah kalau kira hadapi dgn redha, insyaAllah kifarah... byk2 sabar yea...

    ReplyDelete
  2. sy pon penah..dah tersedar tapi masih teresak2 lagi..rasa mcam betul2 berlaku..sy mmpi suami sy pergi tinggalkan sy..tengok2 ade je kat sebelah..hehe

    ReplyDelete
  3. redhakan pemergiannya dan anggap ia sebagai hikmah . insha Allah , hati akan tenang . al - fatihah .

    ReplyDelete
  4. Salam Ziarah ..
    BW pagi2 ni ... Nanti Nat BW sini k ..
    banyak2kan bersabar .. bahagian Nanie dah ada disana .. Dia tunggu dipintu syurga pastinya .. banyakkan amalan sebab awak dah simpan bonus!


    Follow sini jugak .. ^^

    ReplyDelete
  5. sedihnya sis.. semoga kuat ye sis .. insya Allah, adik jd penjamin ibu bapanya ke jannah nanti

    ReplyDelete
  6. kuatkan semangat sis k.. :) adik akan tggu sis di jannah nt..aminnn..

    ReplyDelete
  7. bykkn sabar kak... tabahkan hati...

    ReplyDelete
  8. kehilangan itu amat menyakitkan..banyak2kan bersabar..

    ReplyDelete
  9. La tahzan. Sesungguhnya Allah bersama kita :)

    ReplyDelete
  10. baca cerita nih, teringat pula dengan arwah akak saya :"(

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah... bagus la teringat kat dia... yang kita tak mahu, takut lupa... kawan saya pon macam tu, biasa juga tengah ceria-ceria sembang tetiba senyap... lama lepas tu bila tanya baru dia bagi tau teringat kat anak sulung dia yang pergi masa umur 2 tahun... Alhamdulillah sekarang dah ada adik... Tabahkan diri...
    (saya ni pandai cakap jer.. tak tahu jugak lah macamana kalau bahu sendiri yang memikul...)

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati