Tuesday, March 18, 2014

Cheezy Lekor

Dah jadi orang Terengganu kan... keropok lekor memang tak lepas... Jemput ye... KN lunch ngan cheezy lekor je tengahari ni (padahal dah kenyang pekena nasi minyak daging merah dah pagi tadi...hehe) sambil tunggu Aiman yang dah balik dari kem.

emm... yummy!


Terima Kasih

18 comments:

  1. sedapnya..nampak menarik..x pernah rasa lagi cheezy lekor ni..

    ReplyDelete
  2. sedap ke kak nanie? first time tgk cheezy lekor..hehehe..

    ReplyDelete
  3. ade jugak chezzy lekor? mesti sodap ni :D

    ReplyDelete
  4. sedapnye lahai..ujan2 cam ni sedap pekena panas2 ni

    ReplyDelete
  5. terliur saya tgk cheezy lekor ni kak...:)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum dan salam singgah sini Nanie...wahh...sedapnya loker tu...beluam penah lagi rasa chess lekor ni...

    ReplyDelete
  7. uishhhhh sedap nya aaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  8. kite org terengganu punnn belum cuba lagi cheezy lekor hoho :3

    ReplyDelete
  9. Mak aihhhh..lekor da tntu2 sedap..+ cheezy?? Super sedap!!!!

    ReplyDelete
  10. wah cheezy lagi...so yummy nanie..

    ReplyDelete
  11. Nak jugak~! :D

    http://santanmanis.blogspot.com/2014/03/blog-santan-manis-masuk-majalah-remaja.html

    ReplyDelete
  12. huish,.. tak pernah jumpa lagi cheezy lekor ni.... best dok tengganu... rindu rasa kat sana...

    ReplyDelete
  13. x pernah rasa cheezy lekor...glemer nama tu...

    ReplyDelete
  14. Sedapnye, pos sini ckit......;-)

    ReplyDelete
  15. ya Allah.. terliur rasa. teringat pulak leko leko yang yus selalu beli masa outing sekolah dulu. :OO

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati