Thursday, May 15, 2014

Target 1000 follower

Rasa macam kelakar pulak tajuk tu... Tetiba je pagi ni terasa nak letak target untuk diri sendiri dalam ber'blog' ni. Alang2 dah seluk pekasam kan? Dalam hidup kita ni kena lah ada target betul tak? Kalau tak ada target, maka tak ada lah usaha! Follower KN sekarang baru je mencecah 868 setakat KN menulis entry ni. Macam jauh je lagi kan? Tapi KN nak target 1000 follower by June ni... Harap menjadilah ye... Jenuh jugak nak cari kawan2 baru ni... hmm...

#Antara target lain dalam hidup adalah nak dapat sekurang2nya sorang lagi ahli keluarga tahun ni... hahaha... sempat ke? Ok lah discount sikit... sebelum bulan 6 tahun depan. Boleh? Apa2 pun... USAHA TANGGA KEJAYAAN ye murid2...


Terima Kasih

21 comments:

  1. 868? ramainye follower. Tp btul lah tu target kne ade. Huhu

    ReplyDelete
  2. all the best nanie! abe kie baru cecah 540 follower. slow sikit sbb ramai yg x follow back. huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Insyaallah boleh jer KN smpi terget tu....

    ReplyDelete
  4. nt 1000 followerss buat g.a tau.. teheee

    ReplyDelete
  5. KN mesti boleh punyee.. Saye pon nak menambah ahli keluarga jgk ni.. Hihi

    ReplyDelete
  6. good luck kak dalam mencapai target tuh,hehe :D
    wishing u all the best!

    ReplyDelete
  7. good luck nanie..tlg tambahkan follower kita jugak boleh tak??akeke ...klik vanish dan walkwagen utk naniey

    ReplyDelete
  8. Insyallah moga target berjaya.. :)

    ReplyDelete
  9. smoga target tercapai, insyaAllah... :)

    ReplyDelete
  10. Good luck Dear. I am sure you can...Usaha Tangga Kejayaan kan..he..he

    ReplyDelete
  11. Goodluck kak Nanie! Boleh tuuu. 23 to go! Hihihi

    ReplyDelete
  12. good luck . done follow here #881

    ReplyDelete
  13. insyaAllah kak nanie.. usaha dan usaha utk berblogwalking.. hee...

    ReplyDelete
  14. boleh tu kak,sikitje lagi..chaiyok kak nanie! dan semoga kaklong ayin dapat adik ketiga tahun depan..=)

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati