Monday, May 12, 2014

Cuti masak!

Malam ni KN nak cuti masak bersempena dengan hari ibu semalam. Haha... boleh? Hari ibunya semalam. Tapi hari ni baru mintak cuti.

Ntah kenapa hari ni rasa sangat panjang. Masa kat ofis tadi, asyik tengok jam je. Lambatnya masa berlalu. Penat sangat rasanya hari ni. Purata masa duduk kat ofis 10 jam sehari. Sangatlah meletihkan!

So, malam ni kita ramai2 pegi makan roti canai je kat kedai... KN order roti sardin sama ngan suami. Aiman pulak order 2 roti... 1 roti canai, 1 roti telur. Amboi... ini sudah lebih! Sebab tu lah makan di rumah lebih baik daripada makan di kedai. Hari ni Aiman cakap dia pun nak cuti jugak... cuti dari makan sikit!


Memang sedap roti sardin ni. Besar pulak tu. RM3.00 je... KN tak habis pun makan. Aiman jugak yang tolong abihkan. Memang cuti betul Aiman malam ni.


Terima Kasih

20 comments:

  1. Sama la kite kn.. Saya pon cuti masak gak mlm ni

    ReplyDelete
  2. wahhh sedapp.. suke roti canai telur.. yummy!! :)

    ReplyDelete
  3. betul - betul cuti makan tuh .

    ReplyDelete
  4. Nampak cam sedap je. Terliur pulak. Hehe. Ana pulak cuti makan. XD

    ReplyDelete
  5. wah!..rumah baru...cantik2...sedapnyer, roti sardin ke tu?

    ReplyDelete
  6. hahaha..cuti dari makan sikit ye..:p

    ReplyDelete
  7. Berselera betul aiman makan.. hehe

    ReplyDelete
  8. hari ni cuti lagi tak Nanie..he..he

    ReplyDelete
  9. hari ni, cuti masak lagi tak kak? tengah holiday ni.. hihi.

    ReplyDelete
  10. Woah sedapnya..dah lama xmkn roti sardin..selalu mkn roti telur je.. Lepas nie haruslah order roti sardin.. Terliur oiit.. Hohoho

    ReplyDelete
  11. Wah...cat barulah, Ingatkan salah rumah tadi...hehehe...

    ReplyDelete
  12. hehehehe...Aiman cuti makan sikit yer...kena la makan banyak...

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati