Sunday, May 11, 2014

Ayu tak?

Sebenarnya dah lama KN teringin nak blog ni bertukar wajah kepada yang lebih menarik. Nak godek2 sendiri confirmlah tak pandai. Guna je templet yang ada. Tapi masa berjalan2 kat blog Mieyza nampak comel pulak blog dia. So setelah disiasat, KN pun tempah jugaklah templet baru ni kat Blog Bingkisan Hati. Maka semalam blog KN dah berubah wajah. Ayu sangat kan? Pink gitu! haha... 

Tapi tak sempat pulak nak PrntScr dulu wajah lama tuk kenang-kenangan.


Terima Kasih

15 comments:

  1. Seriously blog kak nani comel sgt. Pinky gitu. ^^

    ReplyDelete
  2. BW sini sambil klik iklan ^^

    ReplyDelete
  3. simple n menarik ... warna pastel ni yg sedap mata memandang .

    ReplyDelete
  4. wahhhh... comelnyeee blog kak nanieeeee... :) pinkish giteww.. huhuhu... ^^,

    ReplyDelete
  5. wow, sangatla ayu :) #sukesuke

    ReplyDelete
  6. oh, pinky pinky...sejuk mata memandang :)

    ReplyDelete
  7. Yalah nanie..tak perasan dah berunbah wajah..he..he..Nway simple & ayu sangat...pinkish gitu..

    ReplyDelete
  8. husna perasan!! tapi taks empat nak tegur..>_<

    ReplyDelete
  9. ayu sangat sangat KN blog ni. :DD

    ReplyDelete
  10. comel lah template baru ni..pink gitu :)

    ReplyDelete
  11. comelneyr blog...! ^___^ i loike u...

    ReplyDelete
  12. Lembut..suka tgk blog KN nehh....Sha xminat pink....tp tgklah blog sha....msti jadi pink jgk walau edit cmne ponnnnnnnn....Sha pun xphm nape jd cmtuhhhhh..

    ReplyDelete
  13. memang comel sangat!nana sukaaaaaaaa=)

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati