Tuesday, May 20, 2014

Follower ke 888

Ha! cam best je tajuk dan nombor tu... Tq kepada semua yang membantu KN dalam nak mencapai target 1000 follower!

Meh kita tengok siapakah gerangan insan dengan nombor bertuah itu... Syera Rahim! Nak tahu siapa Syera Rahim ni? Jom terjah blog Syera dan follow ramai2!

#Hanya tinggal 112 follower je lagi yang tak jumpa blog KN! haha
Syera Rahim
Syera Rahim
Syera Rahim


Terima Kasih

16 comments:

  1. Tahniah KN... Zumal entah bila nak sampai banyak tu :)

    ReplyDelete
  2. waaaahhh. Tahniah ye kak. Kumpul lagi.. kumpul lagi. semoga terus bertambah.. hee
    btw , klik2 darlie sini ye kak nanie

    ReplyDelete
  3. wah, bestnya..saya lambat lagi nak sampai angka tu..huhu..

    ReplyDelete
  4. ramainya sahabat dia jom join ga ana pula
    http://adna2029.blogspot.com/2014/05/ga-pertama-sambutan-hari-lahir-anak.html

    ReplyDelete
  5. Salam Nanie,
    Dhiya singgah n follow balik. Thanks sudi drop by to my blog :)

    ReplyDelete
  6. Tahniah KN! Hope mencapai target. Insya-Allah kan. Goodluck!

    ReplyDelete
  7. sempat tu sis nak 1000. 888 ni manyak ong ma. hehe. tahniah

    ReplyDelete
  8. Banyakkk nyerr... Tahniah KN... moga2 cepat tercapai apa yang disasarkan kay... :D

    ReplyDelete
  9. Tahniah Nanie..dah ramai tu..

    ReplyDelete
  10. hihi..comel entry nie ..Terima kasih byak2 !
    moga ada cpat2 dapat 1000 follower....amin

    ReplyDelete
  11. Ramainyeeee,,,,sejak bila mengumpul ni?huhu

    ReplyDelete
  12. tahniah kak nanie!tengok yang sekarang ni lebih kurang 98 org lagi...taklama da tu kak..heeeee....meh jemput ramai2 singgah blog kak nanie meh,best!=)

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati