Wednesday, May 7, 2014

Pengumuman Pemenang 1st Mini GA by NaNie DeaN

Assalamualaikum dan Selamat Pagi

Bismillahirahmanirrahim

Alhamdulillah seperti yang dijanjikan... hari ni KN akan umumkan senarai pemenang untuk 1st Mini GA by NaNie DeaN setelah cabutan dibuat semalam oleh anak KN.

Kepada para pemenang KN nak ucapkan TAHNIAH! kepada yang tak berjaya, jangan berputus asa untuk mencuba lagi nanti ye...

Meh kita layan dulu gambar Aiman membuat cabutan bertuah kepada 2 pemenang utama dan 5 pemenang cenderahati... Penentuan pemenang2 ini ditentukan mengikut turutan cabutan by Aiman.


Dan 

2 pemenang utama:
  Sebuah buku yang dipilih sendiri di MPH online berharga RM25 dan ke bawah



--------------------------------------------------------------------------- 

5 pemenang saguhati:
Cenderahati dari Terengganu



 


--------------------------------------------------------------------------------

SPECIAL GIFT
Oleh kerana mood KN baik sikit pagi ni maka KN nak kasi jugak sedikit cenderahati kepada seorang pengomen terbanyak setakat saat KN publish entry ini iaitu:


Tahniah!


Kepada para pemenang... sila PM butiran anda seperti di bawah ini di FB Nanie Dean.
(Cabutan lain akan dibuat sekiranya hadiah tidak dituntut dalam tempoh 2 minggu bermula hari ini)

Nama:
Alamat surat menyurat:
Email:
Phone No:
URL penyertaan:
Tajuk buku yang dipilih (untuk 2 pemenang utama sahaja):


TAHNIAH KEPADA PARA PEMENANG!

dan

Terima kasih kepada semua yang menyokong 1st Mini GA by NaNie DeaN untuk kali ini...

Wassalam



Terima Kasih

29 comments:

  1. tahniah diucapkan kepada para pemenang....

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..ada rezeki nana,tq aiman cabut no.29 tu heeee......nana da pm kak,if tak dapat inform nana ye:)

    ReplyDelete
  3. alaa xmenang plak..huhuhu.. tahniah semua pemenang.. :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada semua pemenang :)

    ReplyDelete
  5. tahniah kepada semua pemenang ye :)

    ReplyDelete
  6. Waaahhhhhhhhh... Mamaniza memang very lucky person... Tahniah kepada mamaniza dan pemenang yang lain... :D

    Tahniah juga KN yang berjaya dengan jayanya melacarkan GA ni... awesome sekali GA ni... tak menang pon seronok join :D

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada semua pemenang...

    ReplyDelete
  8. TAHNIAH! kepada semua pemenang terutama mamaniza... tahniah2... :)

    ReplyDelete
  9. tak sangka jadi pengomen tegar kat sini hehehehe...btw thanks KN

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah.. syukur syukur... terima kasih dear.. :)

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah, terima kasih dear :)

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah.... dah PM sis kat fb :) tq...

    ReplyDelete
  13. hehehehe...takde rezeki..alin no. 79 sipi2 je ngan 78....

    tahniah semua

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati