Thursday, February 6, 2014

Suka tengok cite sedih?

Apakah tandanya? Kak Nanie pernah dengar... ada orang kata, kalau kita suka tengok cerita sedih... sebabnya dalam kehidupan sebenar kita, kita jarang bersedih!

Kalau kita suka sangat tengok cerita kelakar... hakikatnya hidup kita menyedihkan!

Kalau kita suka tengok cerita romantik... mungkin sebab kita mengimpikan hidup yang sebegitu!
(Kak Nanie setuju yang ni sebab suka tengok drama romantik sbb diri sendiri tak romantik langsung! hahaha)

Hmm...

SETUJU????


Terima Kasih

9 comments:

  1. Kalau suka tengok citer berkaitan motivasi?
    Cemane pulak?

    ReplyDelete
  2. ala yeke :'( saya suka tgk cite klakar huhu

    ReplyDelete
  3. erm...ermmmmm...mcm btol je part romantik tu..haha...tgk smpai sengih2 sorg2! :p

    ReplyDelete
  4. kalau wan suke tengok citer lawak,sedih gan romantik??? maksudnya???

    ReplyDelete
  5. salam..ayu singgah blogwalking di sini... ada masa nanti singgah la ke blog ayu...ayu ade buat segmen bloglist..sudi2kan lah join ye...tq..

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/02/segmen-bloglist-istimewa-ayuinsyirah.html

    ReplyDelete
  6. ehh ya? kalau suka tengok cite sedih+romantik+komedi macam cite korea tu macam mane pulak?

    ReplyDelete
  7. Oh my... I love comedy!!! Am I a sad person... hmmmm sometimes :D

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati