Monday, October 31, 2011

Target hadiah percutian ke luar negara!

Apahal pulak aku nak target2 hadiah ni ye? Hmm... biasanya bila dah ujung tahun ni wajiblah nak kena bersedia untuk dinner company! Ha! dan tahun ni, target aku nak menang hadiah percutian ke luar negara. Maksud aku percutian yang boleh menenangkan fikiran la...

Kawan2 aku pun heran, nape la dalam banyak2 hadiah, hadiah tu yang aku nak? Sedangkan hadiah tu lah yang diorang paling tak nak! Jawapan aku simple je... aku nak hadiah yang boleh merehatkan aku setelah penat lelah bekerja tapi boleh tambah pengalaman kat negara orang... Bukan nye senang untuk orang yang tak berapa senang cam aku ni nak berjalan2 makan angin kat luar negara pakai duit sendiri kan??? Bagi aku hadiah lain aku tak minat sangat... tapi kalau dapat takde lah aku nak bagi kat orang kan... itu namanya berlagak nak tolak rezeki.

Sebenarnya aku ni seorang yang suka melancong. Ehemm! ala2 hobby orang kaya gitu kan? Tapi itulah aku. Dari kecik2 lagi memang aku bercita2 nak hobby tu... cuma nasib je biasanya kurang menyebelahi aku...

Namun aku bersyukur, minat aku tu dimakbulkan Allah bila tahun lepas aku dapat package pegi umrah dari company... so kira pegi oversea gak lah kan... dan ditakdirkan itulah negara pertama yang aku pergi... Alhamdulillah... Semoga aku akan terus bertuah!



Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati