Saturday, October 29, 2011

Peteh Ganu Peteh vs Hobin Jang Hobin!

Takut rasa nak tengok perlawanan tu yang tengah berlangsung sekarang ni. Tak pasal2 aku pulak yang nak berdebar! Padahalnya aku ni orang Penang. Hehehehe.

Agaknya aku ni dah 3 tahun lebih bermastautin kat Terengganu jadi sedikit sebanyak tu... Terasalah jugak kan! Tambah pulak En Suami aku yang skarang ni tengah bersemangat kat stadium tu... anak jati Terengganu.

Apa2 pun aku harap Terengganu boleh menang... Walaupun dalam hati aku rasa sebaliknya! Hehehe. Jangan marah ye... Tapi kalau Terengganu yang menang, aku tumpang cuti. Semoga Terengganu Berjaya! Peteh Ganu Peteh!



Terima Kasih

4 comments:

  1. Sokong Terengganu aa ni? Hihi :)

    ReplyDelete
  2. Hahaha... Tahniahlah untuk N9!

    ReplyDelete
  3. jenuh menempuh jem kat shah alam masa nak balik rumah. bukan sebab pi tgk bola, tapi baru balik open house deepavali daaa..

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati