Monday, September 27, 2010

2 Adik Di Rumahku!

Dah bertambah 2 orang yang bernama adik kat umah aku... 1st adik adalah anak aku yang bongsu... 2nd adik adalah adik kandung aku yang bongsu... meriah betul umah aku sekarang ni... dah bertambah ahli... aku suka... bila 2nd adik ada kat umah aku, sangat mudah urusan aku... boleh jadi driver aku kalau hubby tak de kat umah... tak de lah aku payah sangat nak bergerak... tambah pulak bile dia belajar kat kolej yang aku ngajar... bukan la nak ambik kesempatan, cuma aku rasa suka sebab tolong mama ngan abah jaga adik aku ni... kalau tak banyak, sikit2 boleh bantu mama ngan abah pun aku dah cukup bahagia...


Terima Kasih

1 comment:

  1. macam la selame ni aku tak jadi driver die...mmmm

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati