Monday, February 13, 2012

Akhirnya dapat juge bermalas-malasan!

Rasanya dah seminggu tak bermalas-malasan tanpa rasa bersalah. Maklumlah kan... menumpang kasih kat umah ibu mertuaku... So, masa aku bermalas-malasan tu selalu dengan rasa bersalah lah kan? hehehe... So, hari ni aku nak berehat sepuas2nya di rumah sendiri.

Tak nak masak... basuh baju... kemas rumah... dan sebagainya... Amboi! ni dah kira pemalas dah ni! Acah je tu... sebagai seorang ibu dan isteri yang solehah lagi mithali mestilah semua tu dah jadi kewajipan kan?

Kepada En Suami... diharap tidak akan menghalang niat suci saya untuk berehat sepuas2nya hari ni ye... Saya rasa penat sangat seminggu yang lepas sebab hari cuti pun kena keje... Sian kat saya kan??? Esok saya upah sayur masak lemak ngan ikan goreng kesukaan awak k... hahaha... saya ni kan orangnya sempoi dan simple... Jangan marah aaa!!!


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati