Friday, September 23, 2011

Siannya kat Seri...


Pertama kali aku nak luahkan perasaan aku pasal cite tahajjud cinta ni...
Tak puas hati betul kat ustaz shauki tu!
Gatalnyaaaaaa!!!!

Memang le menjadi sungguh lakonan eman manan tu... rasanya bukan aku sorang je kot yang menyampah kat dia dalam cite tu!

En Suami aku cakap kalau dah menyampah sangat janganlah tengok! Orang tu berlakon dapat upah... awak dapat dosa! sebab dok mengutuk kat orang tu...

Hehehe... betul gak tu... aku le sebenarnya yang tak berapa cerdik dalam ini wayang.




Terima Kasih

7 comments:

  1. Dalam banyak2 cite...cite ni je yang beriya tengok... nak tengok cite lain tak de masa...

    ReplyDelete
  2. hehe, means lakonan beliau berjaya. saya pun tak suka :)

    ReplyDelete
  3. harharhar!! sy tak tengok la kak nani!!

    ReplyDelete
  4. Isshh ... Geram betul lah ... Cam tak sabar tunggu minggu depan ...

    ReplyDelete
  5. aduh kak..sy terlepas tgk la episod hari tuh..seri dah kahwin eh ngn ustaz tuh?ruginyer...

    ReplyDelete
  6. geli geleman tgk ustaz gataii!!!

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati