Wednesday, December 8, 2010

Azam tahun baru!

Emm... biasalah. Orang berazam, aku pun nak berazam jugak. Tak nak ketinggalan! Tapi sebelum nak berazam... pastikan review dulu azam tahun lepas! Lulus ke tidak nak buat azam baru.

Rasanya tahun ni nak buat kelainan sikit! Biasanya setiap tahun aku mesti ada azam tak kurang daripada 10 azam. Berapa yang berjaya dicapai? Hehehe... hanya Allah dan aku saja yang tahu... Cuma nak highlight sikit 1 azam aku yang dah 10 tahun aku buat dan baru tahun ini terlaksana... apakah azam itu??? Huhuhu... sedih nak sebut sebab takut ada yang tak lalu nak baca... Aku dapat lesen kete ok!!!

Apa pulak azam aku untuk tahun ni??? Tahun ni hanya ada 2 je...

1. Nak cari pengganti untuk jawatan yang aku sandang skarang ni... dah tak larat! Dan sebenarnya aku dah lama pasang niat untuk sambung study... huhuhu... harapannya aku tak lah jadi murid paling tue... Bersiap sedialah mereka2 yang terlibat!

2. Nak fokus pada study anak2 aku yang selama ni dah banyak terbengkalai dek kerana kesibukan aku dan suami. Nak pastikan anak aku dua2 naik kelas 1 tahun depan! Ha... kot2 dapat naik pentas ngan anak2 skali ok gak! Boleh tumpang glemer... hehehe...

So, dikesempatan ni aku nak mengucapkan 'Selamat Tahun Baru Maal Hijrah' untuk kawan2 blogger dan bukan blogger yang telah terjengok blog suka duka aku nih...

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Islam Comments





Terima Kasih

4 comments:

  1. hahhaa..boleh tahan azam baru kaknani!hahaaa

    ReplyDelete
  2. hahaha! bersiap sedialah anda!

    ReplyDelete
  3. Selamat tahun baru, semoga azam awak tahun ini tercapai.

    ReplyDelete
  4. aik..mana azam nak dapat hadiah iPhone4?

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati