Tuesday, August 7, 2012

Masih lagi terasa...

Seperti kami baru saja kehilangan adik... masih aku ingat masa sebulan ramadhan tahun yang lepas... aku ambil sebulan cuti... tujuannya untuk jaga adik (anak bongsu aku) kat hospital. Namun aku rasa sangat berbaloi... adik dijemput Allah di atas pangkuan aku dan suami... di depan mata kami setelah dia bertarung nyawa sehinggalah nafasnya yang terakhir...

Suami akulah insan yang masih sentiasa ingatkan arwah... sampaikan setiap masa sebut pasal adik... setiap perbuatan dia, dia akan kaitkan dengan kenangan bersama adik... Setiap malam sebelum tidur akan tengok video adik yang masih lagi ada kat phone... Tapi jauh di sudut hati... aku juga insan yang paling sakit terasa kehilangan adik... walaupun aku tak sebut setiap kali aku ingatkan dia... namun dia tetap ada dalam hati dan akal aku sampai bila2...

Semoga aku dan suami akan terus tabah menghadapi ujian-Nya. Amin...


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati