Friday, May 11, 2012

Alhamdulillah... Rezeki jangan ditolak...

walaupun dah lama menanti... akhirnya tercapai jugalah hasrat untuk sambung belajar lagi... agak lama la simpan hasrat tu yang dah hampir nak terkubur ni... 

Tetiba pulak baru2 ni dapat email senarai nama aku keluar untuk sambung belajar... 100% company tanggung... syukurlah. Walaupun tak de lah hebat sangat... Program MBA je... tapi dah lama sangat keinginan nak sambung belajar ni... agaknya dah dekat 5 tahun menunggu.

Tapi ada jugak la bahagian yang agak menakutkan... 1st class dah belajar module research methodology... sangat la tak minat subjek tu... mengelabah jugak la nak paham... siap dah ada assignment project. Fuhhh! Nak cari jurnal pun satu pekdah! Itu belum nak baca dan nak paham dan nak analyze... huhuhu... rasakan! Nak sangat kan???

Masa 1st class tu jugak aku dapat tahu... rupa2nya... aku and the gang belajar ngan U oversea... cuma blajar je kat MSU... Huh! Conventry University, London. Hahaha... cam bagus kan??? U tu memang bagus la... aku ni je yang tak tau bagus ke tak! Masa 1st class tu Prof dari Conventry tu yang turun bagi lecture... agak nganga la jugak aku masa kat kelas tu...

Hopefully, aku dapat la tamatkan pengajian aku ni... sekurang2nya ada le sikit peningkatan dalam hidup ni... Amin...


Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati