Thursday, March 17, 2011

Tahan bermadu!

Tetiba pagi tadi teringat kata kawan aku satu ketika dulu... masa tu kami baru sampai kat Air Terjun Berkelah dalam kul 5 pagi. Rombongan Cik Kiah! Singgah satu kedai makan yang baru on the way nak bukak. Kami masing2 order air teh dan nescafe panas... memang panas gila... tapi aku cam biasa, walaupun air panas aku boleh slamba je minum... Terkejut kawan aku... tapi lepas tu dia senyum... aku tanyalah kenapa? Boleh dia kata: Mak aku cakap perempuan yang boleh minum air yang panas ni perempuan yang tahan bermadu! hehehe... Teresentap gak la aku kan?? Walaupun masa tu tak kawin lagi! BETUL KE????

Nota kepada Mr Hubby: Jangan cuba2 nak ambil kesempatan ok!!!! hehehe



Terima Kasih

4 comments:

  1. huii!! kalau saya tepuk je mulut kawan tu!! hehehee

    ReplyDelete
  2. hehehe... tak teringat nak buat cam tu dulu!

    ReplyDelete
  3. hahaha biar betul ???!!
    lepas nie nak elak minum panas lah =)

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati