Friday, November 12, 2010

Apakah Ertinya Menjadi Primadona?

Isu aku kali ni pasal insan yang suka nak jadi primadona! Ini bos aku selalu cakap! Tapi siapakah yang boleh digelar primadona? Kalau dalam dunia artis, primadona tu satu title yang boleh dianggap cemerlang! Cemerlangkah seorang primadona?

Takrifannya mungkin lain sikit bagi bos aku... primadona ni seorang yang tak nak berubah ke arah yang lebih baik... asalkan dia selesa, dia suka... dia hanya akan ikut cara dia sendiri... tak nak ikut cakap orang lain sebab dia rasa dia lebih bagus!

Ada jugak orang macam ni yang aku jumpa... bila rasa diri dah bagus sangat, pendapat orang lain langsung tak nak terima! Orang macam ni tak nak berubah! Sanggup guna cara zaman batu asalkan dia rasa bahagia... dalam bahasa yang lebih mudah atau lebih ganas, mungkin boleh dikatakan sebagai degil!

Semoga aku tak termasuk dalam golongan PRIMADONA ni...


Terima Kasih

3 comments:

  1. ade ape2 yang na tertinggal ke??hehehhehe..kasi tau la sapakah primadona ituuuuu

    ReplyDelete
  2. kuikui... nanti gi opis cerita yer...

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati