Tuesday, February 25, 2014

Buat IUI kali ke-3

Mungkin ramai yang tertanya2... apakah IUI? Senang cerita, IUI tu satu prosedure atau cara nak dapatkan baby... kalau kepada gang2 yang sedang berusaha untuk dapatkan baby setelah bertahun2 berkahwin, IUI ni adalah di antara caranya... Kalau sesape yang nak tau lebih pasal pengalaman KN yang dah 2 kali buat IUI ni, boleh lah jenguk kat SINI dan SINI. Kalau sesape yang belum kawin tu, nak baca untuk tambah pengetahuan pun boleh...

Nak ceritanya KN dah buat IUI ni dah 3 kali termasuk yang baru ni... tapi gagal 2 kali tu. So, dengan rasa tak putus asanya KN menunggu pulak result kali ke-3. Harap2 kali ni menjadi lah... Doakan KN ye... Muahhh!


Terima Kasih

4 comments:

  1. Insyallah..saya doakan yg terbaik

    ReplyDelete
  2. Semoga ada berita gembira tak lama lagi..keep on praying :)

    ReplyDelete
  3. Insyallah...keep in positive...doa dan usaha wajib ade...jgn putus meminta dari Allah...kerana Allah sentiasa mendengar doa umat nya...Pray for u... =)

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati