Monday, January 13, 2014

Stress bila rasa macam ni!

Semenjak 2 menjak ni, diri ini asyik rasa stress dan berdebar je! Selalu ingatkan diri supaya relax dan bertenang... tapi butterfly dalam perut ni tetap tak boleh nak kawal!

Kalaulah keadaan macam ni tetap berlarutan, aku akan lebih tua sebelum waktunya!

Macamana nak buat??? 


Terima Kasih

8 comments:

  1. samalah..kalau ada rasa yg x blh control dari dalam...memang sangat2 strees.. kadang2 sy menagis sekuat hati..baru kurang sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu... Kalau boleh nangis, memang rasa lega kan?

      Delete
  2. bila rasa berdebar2 ni mmg tak seronok nak buat kerja kan nanie. harap2 semuanya akan kembali normal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin... harap cepat2 lah normal semula.

      Delete
  3. pergi karaoke la kak . release sikit tension . nyanyi lagu yang jerit2 pny . kalau tak jalan jugak , banyakkan solat sunat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha karaoke ye? Hmmm... I pilih semayang sunat la kot!

      Delete
  4. laaaaa... akak sabar laaa... ada hikmah tu.. hihihi.. :)

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati