Monday, February 13, 2012

Boleh tahan gak Aliff Aziz ni!

Antara artis lelaki yang aku suka tengok dia ni... muka cam kiut! tapi perangai boleh tahan nakal! Tak naklah nak komen lebih2... Tapi kalau perangai dah macam tak semenggah, fail untuk aku jadikan adik ipar! (mujur tak ada adik pompuan yang solo!)

Agaknya bercium mulut tu dah jadi biasa bagi diaorang ni... maksud aku bagi yang belum kawin la kan??? Pada yang dah kawin tu tak de maknanya... harus!

Tapi tak baik pulak rasanya aku nak letak gambar skandal dia kat blog aku yang suci murni ni... tercemar pulak nanti... Dan apa yang aku belajar dulu... kalau kita bukak aib orang nanti Allah akan bukak aib kita pulak! Nauzubillah!

Godek2 kat goooooogle

Tapi kalau letak gambar yang baik2 cam ni ok lah kan???




Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati