Tuesday, November 23, 2010

Ada tak lelaki kuat berleter?

Apa ke maknanya entri aku kali ni? Bukan apa... sementelah berhari2 aku masih kehilangan BBku... tak dapat nak post entry baru... aku mentelaah je lah apa yang dapat aku baca dari internet kat opis yang macam tak de internet tu! Semua kena block! Nasib baik lah ada insan yang sudi pinjamkan BB die kejap ni... boleh lah jugak aku membalas lawatan kawan2...

Baru je tadi terbaca kat mana ntah dah tak ingat! berkenaan dengan WANITA KUAT BERLETER! wah! wah! wah! ada ke patut! pas tu dengan rasa tak puas hati, aku servelah kat internet ni kalau2 jumpa pulak isu lelaki kuat berleter! Tak ada ok! Ye ke tak de! Cam ada je!

Aku pun biasa berhadapan dengan lelaki kuat berleter! ye lah... bukan nak salahkan sesape! mungkin jugak orang yang kuat berleter ni tak boleh tengok benda yang tak kena kat mata die... tapi terus terang cakap aku ni jenis yang tak tahan kena leter! kalau kena leter sebab salah besar aku terima lah seadanya... tapi kalau kerana kesalahan kecik tapi kena leter dekat 2 jam... sakit telinga jugak! Tapi orang kuat berleter ni aku tak kata die jahat! Tidak sama sekali! Macam lelaki yang aku kenal ni sangatlah penyayang dan baik hati... cuma mungkin hobi die lah kot suka berleter... (anggap cam tu boleh?)

Kepada yang terbaca dan terasa... ampun maaf dipinta. Wasalam.


Terima Kasih

4 comments:

  1. heeeee. nasib baik akak berleter pendek jek ni.
    semua org kuat meleter jek kalau kena batang hidung sendiri.
    ;DD

    ReplyDelete
  2. saye2, sapai hausemates pgil saye mak, hihihi, terutama dlam kete, ngan kat dapur, ade je dorang kene leter....nasib la bini aku nanti...

    ReplyDelete
  3. ait! mungkin 1 dlm sribu kot.. ahaks!

    ReplyDelete

Comment anda semua amat dihargai...

© Nanie Dean | Template Designed By Blog Bingkisan Hati